Informacije prije najma vozila
Što je uključeno u najam vozila?

Kada unajmljujete vozilo potrebno je pažljivo pogledati što je uključeno u navedenu cijenu.

U Autowill rent a caru-u cijenu najma vozila je uključeno:

  •  Otkup dijela odgovornosti prema učešću u šteti (CDW)
  •  Zaštita od krađe vozila (TP)

Napomena: Dodatni otkup dijela odgovornosti karoserije (CDW+), guma, stakla i podvozja (WUG) i Pokriće putnika u slučaju nezgode (PAI) dodatno se naplaćuje.

Što je potrebno pri preuzimanju vozila?

Pri preuzimanju vozila dužni ste predočiti svoju:

  • vozačku dozvolu
  • kreditnu ili debitnu karticu - kartice moraju biti na ime glavnog vozača i moraju vrijediti najmanje 6 mjeseci nakon završetka najma.
  • putovnicu ili osobnu iskaznicu
  • broj rezervacije/voucher

Kako cijena najma uključuje Otkup dijela odgovornosti prema učešću u šteti (CDW) i Zaštitu od krađe vozila (TP), AUTOWILL rent a car djelatnik će Vas pitati želite li dodatne pakete zaštite. Dobit ćete Ugovor o najmu kako biste ga pročitali i potpisali. U njemu su naglašeni svi važni troškovi, kao i paketi zaštite za koje ste se odlučili.

Automobil Vam se predaje s punim spremnikom goriva te ste ga dužni s punim spremnikom i vratiti, u protivnom se naplaćuje usluga točenja goriva kao i razlika goriva koja nedostaje u spremniku vozila.

Naš djelatnik će s Vama pregledati  automobil kako biste ustanovili u kakvom stanju preuzimate vozilo i potpisom to potvrđujete. Taj je postupak nužan za utvrđivanje eventualnih šteta koje mogu nastati tijekom najma.

Nakon toga dobit ćete ključeve automobila, kopiju Ugovora o najmu i formular o stanju automobila.

Mogu li unajmiti vozilo bez kreditne kartice?

Najam vozila bez kreditne kartice je moguć, no ukoliko ne koristite kreditnu karticu za polog, obavezna je kupnja paketa zaštite L. 

Polog služi kao garancija plaćanja najma i mogućih dodatnih troškova koji mogu nastati tijekom najma, eventualnih kašnjenja, nedostatka goriva, oštećenja na vozilu koja nisu pokrivena paketima zaštite, prometnih prekršaja, kazni i sl.

Na kraju najma u mogućnosti ste platiti ostatak troškova metodom po Vašem izboru: gotovinom, debitnom karticom i kreditnom karticom.

Mogu li putovati izvan granica Hrvatske?

Naravno, možete putovati izvan granica Hrvatske uz dodatnu naplatu. U slučaju bilo kakve nezgode ili kvara vozila paketi zaštite ne vrijede ako niste platili naknadu.
Za dodatne informacije  kontaktirajte nas na broj telefona +385 (0)99 484 00 10 ili na e-mail [email protected]

Koja dodatna oprema i usluge su dostupni te kako se plaćaju?
  • Vraćanje / preuzimanje vozila van radnog vremena poslovnice – u slučaju preuzimanja ili vraćanja vozila van radnog vremena poslovnice, obvezno je plaćanje naknade.
  • Naknada za prelazak granice – ako planirate putovanje izvan Hrvatske, obvezno je plaćanje naknade za prelazak granice. U slučaju bilo kakve nezgode ili kvara vozila paketi zaštite ne vrijede ako niste platili naknadu.
  • Naknada za putovanje trajektom - u slučaju da planirate prevoziti unajmljeno vozilo trajektom, obavezno je plaćanje naknade jer paketi zaštite ne pokrivaju vožnju trajektom.
  • Naknada za starijeg vozača – za sve vozače starije od 70 godinu, obavezno je plaćanje naknade.
  • Naknada za mladog vozača – za sve vozače mlađe od 21 godinu, obavezno je plaćanje naknade.
  • Dodatni vozač - Paketi zaštite vrijede samo za nosioca ugovora. U slučaju štetnog događaja, ako je vozio vozač koji nije naveden u ugovoru, možemo Vas teretiti za cijeli iznos štete. Naknada se naplaćuje za čitavo trajanje najma.        
  • GPS uređaj – Moguć je najam GPS uređaja za sigurnu navigaciju, kako po autocestama, tako i po lokalnim putevima. Također, uređaji upozoravaju na ograničenje brzine, prikazuju benzinske postaje, lokalne zanimljivosti, restorane i hotele, te ostale lokacije koja vas zanimaju. Naknada se naplaćuje maksimalno 10 dana.   
  • Dječja sjedalica – Moguć je najam dječje sjedalice. Naknada se naplaćuje maksimalno 10 dana.                      

Dodatnu opremu i usluge plaćate pri povratu vozila.

Ako ste dodatnu opremu i usluge odabrali prilikom rezervacije automobila, cijena je već uračunata u najam i uključena je u predujam koji pokrivate kreditnom karticom. U slučaju naknadne odluke za dodatnom opremom i uslugama, cijena istih bit će obračunata u poslovnici u kojoj preuzimate vozilo.

Koji su mogući dodatni troškovi?

Troškovi koji se naknadno mogu pojaviti:

Usluga točenja goriva:

  • Pravilo je da vozilo dobijete s punim spremnikom i u takvom ga stanju trebate i vratiti. Ako iz nekog razloga to niste učinili, mi ćemo Vam za tu uslugu naplatiti naknadu, kao i razliku između preuzetog i vraćenog goriva u iznosu cijene po litri goriva.

Kašnjenje kod vraćanja vozila naplaćuje se po slijedećim pravilima:

  • 0 - 60 min = ne naplaćuje se
  • više od 60 min = dodatan dan

Prekršajne i parkirne kazne:

  • Najmoprimac snosi sve troškove prometnih prekršaja i kazni. Ako najmoprimac ne podmiri troškove prometnih prekršaja i kazni za vrijeme trajanja najma, Autowill rent a car će snositi troškove te ih naknadno naplatiti najmoprimcu uz dodatne administrativne troškove.
Što ako je poslovnica zatvorena u vrijeme kada želim preuzeti vozilo?

Moguće je preuzeti vozilo van radnog vremena poslovnice uz nadoplatu.
Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na broj telefona +385 (0)99 484 00 10 ili na e-mail [email protected]

Postoji li dobna granica za rezervaciju vozila?
Minimalna dobna granica je 18 godina, a maksimalna 80 godina. Ukoliko imate 18 - 20 / 70 - 80 godina vozilo je moguće unajmiti uz dodatnu naplatu.
Moram li platiti polog?

Polog služi kao garancija plaćanja najma te mogućih dodatnih troškova koji mogu nastati za vrijeme najma (eventualna kašnjenja, manjak goriva, oštećenja na vozilu koja nisu pokrivena paketima zaštite, prometni prekršaji, kazne i sl.

Ukoliko koristite kreditnu karticu za polog, na istu se prilikom svakog najma radi autorizacija sredstava (polog) i potrebno je znati PIN broj.

Ukoliko koristite debitnu karticu za polog, obvezna je kupnja L paketa zaštite.

Po povratu vozila, polog će Vam biti odblokiran (imajte na umu da autorizacija može trajati  4-6 tjedana).

Što je učešće u šteti?
Učešće u šteti je iznos za koji ste odgovorni u slučaju da je vozilo vraćeno s oštećenjima koja nisu bila prisutna prilikom preuzimanja vozila. Iznos ovisi o odabranoj kategoriji vozila te paketima zaštite.
Može li se rezervirati određeni model vozila?
Nije moguće rezervirati određeni model već samo grupu vozila.
Rezervacija
Što ako nisam primio/la potvrdu o rezervaciji?

U slučaju da niste primili potvrdu o rezervaciji molimo kontaktirajte nas na tel broj +385 (0)99 484 00 10 ili na e-mail [email protected]

Može li se promijeniti ili otkazati rezervacija?

Nakon što ste napravili rezervaciju, dobit ćete potvrdu s brojem rezervacije na e-mail. Ako želite promijeniti rezervaciju, kontaktirajte nas na broj telefona +385 (0)99 484 00 10 ili pošaljite zahtjev za promjenom rezervacije i broj rezervacije na e-mail [email protected]

Rezervaciju možete otkazati putem linka za otkazivanje koji ćete dobiti u mailu potvrde ili preko korisničkog računa ukoliko ste ga napravili.

POLITIKA OTKAZIVANJA

Ukoliko je rezervacija otkazana u roku od 24 sata prije predviđenog datuma preuzimanja vozila, izvršava se povrat cjelokupnog iznosa rezervacije.

Ukoliko je rezervacija otkazana u roku manje od 24 sata prije predviđenog datuma preuzimanja vozila, NE izvršava se povrat iznosa rezervacije.

Preuzimanje vozila
Mogu li unajmiti vozilo bez kreditne kartice?

Najam vozila bez kreditne kartice je moguć, no ukoliko ne koristite kreditnu karticu za polog, obavezna je kupnja paketa zaštite L. 

Polog služi kao garancija plaćanja najma i mogućih dodatnih troškova koji mogu nastati tijekom najma, eventualnih kašnjenja, nedostatka goriva, oštećenja na vozilu koja nisu pokrivena paketima zaštite, prometnih prekršaja, kazni i sl.

Na kraju najma u mogućnosti ste platiti ostatak troškova metodom po Vašem izboru: gotovinom, debitnom karticom i kreditnom karticom.

Moram li platiti polog?

Polog služi kao garancija plaćanja najma te mogućih dodatnih troškova koji mogu nastati za vrijeme najma (eventualna kašnjenja, manjak goriva, oštećenja na vozilu koja nisu pokrivena paketima zaštite, prometni prekršaji, kazne i sl. Ukoliko koristite kreditnu karticu za polog, na istu se prilikom svakog najma radi autorizacija sredstava (polog) i potrebno je znati PIN broj. Ukoliko koristite debitnu karticu za polog, obvezna je kupnja L paketa zaštite. Po povratu vozila, polog će Vam biti odblokiran (imajte na umu da autorizacija može trajati  4-6 tjedana).

 

IZNOS POLOGA: 700,00 EUR - 1.500,00 EUR (ovisno o kategoriji vozila)

Moj let kasni ili je odgođen?
Ako Vaš let kasni, a poslali ste nam broj leta ili ste nas obavijestili o kašnjenju, djelatnici poslovnice u kojoj ste trebali preuzeti vozilo bit će u mogućnosti pratiti vrijeme Vašeg dolaska. No, u svakom Vam slučaju savjetujemo da kontaktirate poslovnicu kako biste nas informirali o svojoj situaciji. Ako je let otkazan, kontaktirajte nas u što kraćem vremenskom periodu kako bismo mogli otkazati najam ili promijeniti vrijeme / datum preuzimanja vozila. Kontakt telefon svih poslovnica možete pronaći na Autowill rent a car web stranici.
Što ako je poslovnica zatvorena u vrijeme kada želim preuzeti vozilo?

Moguće je preuzeti vozilo van radnog vremena poslovnice uz nadoplatu. Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na broj telefona +385 (0)99 484 00 10 ili na e-mail [email protected]

Informacije tijekom najma
Mogu li putovati izvan granica Hrvatske?

Naravno, možete putovati izvan granica Hrvatske uz dodatnu naplatu. U slučaju bilo kakve nezgode ili kvara vozila paketi zaštite ne vrijede ako niste platili naknadu.

Za dodatne informacije kontaktirajte nas na broj telefona +385 (0)99 484 00 10 ili na e-mail [email protected]

Sudionik sam prometne nesreće

O postupku u slučaju prometne nesreće možete saznati na stranici MUP-a www.mup.hr/58.aspx

Ukratko postupak je ovakav: sudionik u prometnoj nesreći u kojoj je netko izgubio život ili je ozlijeđen ili je nastala veća materijalna šteta, dužan je:

  • ostati na mjestu prometne nesreće, s tim što se može privremeno udaljiti samo radi pružanja pomoći osobama ozlijeđenim u prometnoj nesreći ili ako mu je samome potrebna liječnička pomoć, odnosno radi obavještavanja policije,
  • poduzeti sve što je u njegovoj moći da se otklone nove opasnosti koje mogu nastati na mjestu prometne nesreće i da se omogući normalan tijek prometa te nastojati da se ne mijenja stanje na mjestu nesreće i da se sačuvaju postojeći tragovi, uz uvjet da poduzimanje tih mjera ne ugrožava sigurnost prometa,
  • o prometnoj nesreći obavijestiti najbližu policijsku upravu ili policijsku postaju i vratiti se na mjesto prometne nesreće i pričekati dolazak ovlaštene osobe koja obavlja očevid.
  • odmah obavijestiti Autowill rent-a-car na broj telefona +385 (0)99 484 00 10 ili najbližu poslovnicu, za daljnje upute
  • POLICIJSKO IZVJEŠĆE JE OBAVEZNO!
Mogu li Autowill rent a car vozilo prevoziti trajektom?
Dozvoljeno je prevoziti vozilo trajektom uz obvezno plaćanje naknade za putovanje trajektom jer paketi zaštite ne pokrivaju vožnju trajektom.
Što ako tijekom najma želim dodati još jednog vozača?
Kontaktirajte najbližu Autowill rent-a-car poslovnicu kako biste izmijenili podatke u Ugovoru o najmu. Vozilom smiju upravljati samo osobe navedene u ugovoru o najmu. Paketi zaštite nisu važeći ako vozač koji nije naveden u ugovoru o najmu sudjeluje u prometnoj nezgodi.
Što ako ne mogu pokrenuti vozilo?
  • U vozilu s ručnim mjenjačem: papučicu spojke pritisnite do kraja i okrenite ključ uz dodavanje gasa.
  • U vozilu s automatskim mjenjačem: ručicu mjenjača stavite u položaj „P“ ili „N“, obavezno pritisnite papučicu kočnice i do kraja okrenite ključ.
  • U vozilu s robotiziranim mjenjačem: ručicu mjenjača stavite u položaj „N“, obavezno pritisnite papučicu kočnice i do kraja okrenite ključ.
  • Neovisno o vrsti mjenjača, provjerite prepoznaje li vozilo Vaš ključ i provjerite razinu goriva.

Ako Vam nijedna od navedenih opcija ne pomogne pokrenuti vozilo, za sve dodatne upute nazovite najbližu Autowill rent-a-car poslovnicu.

Što ako imam kvar na vozilu?
  • Vozilo se ne pokreće! Provjerite navedeno pod prethodnim pitanjem.
  • Na kontrolnoj ploči upalila se crvena lampica! Odmah zaustavite vozilo te nazovite najbližu Autowill rent-a-car poslovnicu.
  • Na kontrolnoj ploči upalila se žuta lampica! U uputama provjerite o kakvoj se vrsti greške radi (npr. je li problem u rashladnoj tekućini, tlaku u gumama, vodi za čišćenje vjetrobrana itd.) i postupite prema uputama. Ako problem ne možete sami ukloniti, nazovite najbližu Autowill rent a car poslovnicu.
Što ako natočim pogrešnu vrstu goriva?
Nemojte pokretati vozilo, propisno ga osigurajte i kontaktirajte najbližu Autowill rent-a-car poslovnicu kako bismo osigurali zamjensko vozilo. Trošak zamjene goriva u vozilu iznosi minimalno 500 EUR. Ako nepravilnom uporabom oštetite vozilo, štetu ste dužni podmiriti u cijelosti.
Što ako vozilo vratim s manjkom goriva u spremniku?
Prilikom preuzimanja i vraćanja vozila spremnik s gorivom mora biti pun. Ako vozilo vratite s manjom količinom goriva od one s kojom ste ga preuzeli, dužni ste platiti iznos cijene po litri goriva + naknade za trošak nadopune spremnika.
Što ako izgubim registarske pločice?
Otiđite u najbližu policijsku postaju, prijavite gubitak i pribavite potvrdu o gubitku. Prilikom povratka vozila priložite potvrdu o gubitku ovjerenu od strane policije.
Što ako izgubim dokumente vozila?
Otiđite u najbližu policijsku postaju, prijavite gubitak i pribavite potvrdu o gubitku. Prilikom povratka vozila priložite potvrdu o gubitku ovjerenu od strane policije.
Što ako oštetim ili izgubim ključ?
Kontaktirajte najbližu Autowill rent-a-car poslovnicu. U roku od 24 sata od trenutka zaprimanja poziva dostavit ćemo Vam rezervni ključ. Trošak novog ključa snosi korisnik vozila.
Što ako se probuši guma?
  • Postavite rezervni kotač ili kontaktirajte najbližu Autowill rent-a-car poslovnicu kako biste dogovorili popravak gume ili preuzimanje zamjenskog vozila.
  • Prilikom povratka vozila, o ovom događaju obvezno informirajte djelatnike u poslovnici.
Što ako doživim nezgodu?

Doživjeli ste prometnu nezgodu s drugim vozilom u pokretu ili s parkiranim vozilom:

  • Osigurajte mjesto nezgode.
  • Kontaktirajte najbližu Autowill rent-a-car poslovnicu.
  • Nazovite policiju na broj 112
  • Od policije pribavite potvrdu o alkotestu.
  • Ispunite Europsko izvješće (nalazi se u etuiju s dokumentacijom vozila).
  • Ispunite internu izjavu vozača o prometnoj nezgodi (ispunjava se u poslovnici prilikom povratka vozila ili kod zamjene vozila u slučaju korištenja zamjenskog vozila).

Napomena:

  • Ako vozilo nije u voznom stanju ili je posrijedi veća šteta, organizirat ćemo zamjensko vozilo i vuču do najbližeg servisa.
  • U slučaju da ste u trenutku nezgode vozilom upravljali pod utjecajem alkohola, snosite cjelokupni trošak prouzročene štete na materijalnoj i nematerijalnoj imovini. Preporučuje se izbjegavanje konzumacije alkohola prije ili tijekom vožnje obzirom da vrijedi nulta tolerancija, odnosno 0,0 promila alkohola u krvi.
  • U slučaju nezgode u zemljama koje nisu navedene na “Međunarodnoj karti za osiguranje vozila” i ugovoru o najmu, snosite cjelokupni trošak za prouzročene štete na materijalnoj i nematerijalnoj imovini.
  • Ako je vozilom upravljala osoba koja u ugovoru o najmu nije naznačena kao glavni ili dodatni vozač, štetu snosi korisnik vozila.
Što u slučaju vandalizma?

U slučaju ako je vozilo oštetio nepoznati počinitelj ili je Izvršen je pokušaj provale ili krađe ili je vozilo ukradeno nazovite policiju na broj 112 i kontaktirajte najbližu Autowill rent-a-car poslovnicu.

Napomena: Prije poziva najbližoj Autowill rent-a-car poslovnici, molimo, pripremite:

  • Broj registarske oznake vozila.
  • Vašu lokaciju (mjesto i adresa).
Što paketi zaštite ne pokrivaju?

Ako se nakon najma ukaže potreba za bilo kakvom dodatnom naplatom, o istoj ćete biti obaviješteni putem telefona ili elektroničke pošte.

Mogući razlozi naknadnih naplata:

  • Kazne za nepropisno parkiranje tijekom najma vozila.
  • Prekršajne kazne tijekom najma vozila.
  • Štete otkrivene po povratku vozila ako tom prilikom niste bili prisutni.
  • Nedostatak goriva u vozilu po povratku vozila ako tom prilikom niste bili prisutni.

Napomena:

  • Ako za bilo koji prometni prekršaj tijekom najma ne podmirite kaznu, bit će Vam naplaćen iznos kazne + administrativni trošak.
  • Originalna dokumentacija dostavljena od strane nadležnih tijela bit će Vam proslijeđena na uvid putem elektroničke pošte.
  • Ako smatrate da navedeni podaci nisu ispravni, uvijek nam se možete obratiti putem elektroničke pošte na adresu [email protected]
Vraćanje vozila
Može li se vozilo preuzeti/vratiti u različitim poslovnicama?
Moguće je vozilo preuzeti/vratiti u različitim poslovnicama uz obveznu naplatu koja ovisi o lokaciji.
Koji su mogući dodatni troškovi?

Troškovi koji se naknadno mogu pojaviti:

Usluga točenja goriva:

  • Pravilo je da vozilo dobijete s punim spremnikom i u takvom ga stanju trebate i vratiti. Ako iz nekog razloga to niste učinili, mi ćemo Vam za tu uslugu naplatiti naknadu, kao i razliku između preuzetog i vraćenog goriva u iznosu cijene po litri goriva.

Kašnjenje kod vraćanja vozila naplaćuje se po slijedećim pravilima:

  • 0 - 60 min = ne naplaćuje se
  • više od 60 min = dodatan dan

Prekršajne i parkirne kazne:

  • Najmoprimac snosi sve troškove prometnih prekršaja i kazni. Ako najmoprimac ne podmiri troškove prometnih prekršaja i kazni za vrijeme trajanja najma, Autowill rent a car će snositi troškove te ih naknadno naplatiti najmoprimcu uz dodatne administrativne troškove.
Koje vrste plaćanja su prihvaćene?
Platiti se može bilo kojom kreditnom karticom koju Autowill rent a car prihvaća. Autowill rent a car prihvaća sljedeće kreditne kartice: Visa, MasterCard i Diners. Plaćanje također može biti gotovinom, virmanom i debitnom karticom.
Što je učešće u šteti?
Učešće u šteti je iznos za koji ste odgovorni u slučaju da je vozilo vraćeno s oštećenjima koja nisu bila prisutna prilikom preuzimanja vozila. Iznos ovisi o odabranoj kategoriji vozila te paketima zaštite.
Prometna pravila i informacije
Koja su prometna pravila u Hrvatskoj?

Osnovna pravila koja trebate slijediti na hrvatskim prometnicama:

  • Vožnja desnom stranom kolnika
  • Ograničenje brzine (ukoliko drugačije nije određeno prometnim znakom):
    • ograničenje brzine na autocesti je 130 km/h (81mph),
    • na cesti s dva traka 100 km/h (62mph),
    • u naseljenim mjestima 50 km/h (31mph)
    • izvan naseljenih mjesta 80 km/h (50 mph).
  • Obavezni ste koristiti kratka svjetla cijelog dana (24 sata) u periodu od 01.11. do 31.03.. Svjetla na vozilu danju nije potrebno paliti u periodu od 01.04. do 31.10.
  • U Hrvatskoj, kao i u većini europskih zemalja, ne smijete koristiti mobilni telefon u vožnji.
  • Korištenje hrvatskih autocesta se naplaćuje ovisno o lokaciji vašeg izlaska s iste. Cijene korištenja su dostupne na stranicama Hrvatskih autocesta http://hac.hr/
  • Za pitanja vezana uz stanje na cestama kontaktirajte Hrvatski autoklub (HAK) na broj 072 777 777 ili posjetite njihovu web stranicu  www.hak.hr.
  • U slučaju prometne nezgode odmah nazovite policiju na 112 te kontaktirajte naš centralni rezervacijski ured na broj +385 (0)99 484 00 10 koji će vas uputiti na daljnje postupanje.

Važni telefonski brojevi:

  • 112 – besplatni jedinstveni europski broj za hitne službe (policija, hitna medicinska pomoć, vatrogasci)
  • Policija 192
  • Hitna pomoć 194
  • Vatrogasci 193
  • Centralni rezervacijski ured AUTOWILL RENT A CAR-a je u svakom trenutku dostupan na broj +385 (0)99 484 00 10 kako bi vaš boravak na našim prometnicama učinila jednostavnijim i sigurnijim.
Uvjeti najma