Hrvatska
Što je uključeno u najam vozila?

U AUTOWILL rent a caru u cijenu najma vozila je uključeno:

  • Maksimalno 3000 km po najmu
  • Smanjenje odgovornosti za štetu ili krađu s učešćem u šteti (CDW/TP) - obavezan policijski zapisnik
  • PDV 25%
  • Asistencija 24/7
Što je potrebno pri preuzimanju vozila?

Pri preuzimanju vozila dužni ste predočiti svoju:

  • vozačku dozvolu
  • kreditnu ili debitnu karticu - kartice moraju biti na ime glavnog vozača i moraju vrijediti najmanje 6 mjeseci nakon završetka najma.
  • putovnicu ili osobnu iskaznicu
  • broj rezervacije/voucher
Mogu li unajmiti vozilo bez kreditne kartice?

Najam vozila bez kreditne kartice je moguć, no ukoliko ne koristite kreditnu karticu za polog, obavezna je kupnja paketa zaštite L. 

Polog služi kao garancija plaćanja najma i mogućih dodatnih troškova koji mogu nastati tijekom najma, eventualnih kašnjenja, nedostatka goriva, oštećenja na vozilu koja nisu pokrivena paketima zaštite, prometnih prekršaja, kazni i sl.

Na kraju najma u mogućnosti ste platiti ostatak troškova metodom po Vašem izboru: gotovinom, debitnom karticom i kreditnom karticom.

Postoji li dobna granica za rezervaciju vozila?
Minimalna dobna granica je 18 godina, a maksimalna 80 godina. Ukoliko imate 18 - 20 / 70 - 80 godina vozilo je moguće unajmiti uz dodatnu naplatu. Ako vozač ima dozvolu manje od godinu dana, bit će naplaćena dodatna naknada.
Moram li platiti polog?

Polog služi kao garancija plaćanja najma te mogućih dodatnih troškova koji mogu nastati za vrijeme najma (eventualna kašnjenja, manjak goriva, oštećenja na vozilu koja nisu pokrivena paketima zaštite, prometni prekršaji, kazne i sl.

Ukoliko koristite kreditnu karticu za polog, na istu se prilikom svakog najma radi autorizacija sredstava (polog) i potrebno je znati PIN broj.

Ukoliko koristite debitnu karticu za polog, obvezna je kupnja L paketa zaštite.

Po povratu vozila, polog će Vam biti odblokiran (imajte na umu da autorizacija može trajati  4-6 tjedana).

IZNOS POLOGA: 700,00 EUR - 1.500,00 EUR (ovisno o kategoriji vozila)

Prilikom odabira L paketa zaštite iznos pologa je 200,00 EUR, neovisno o kategoriji vozila.

Što je učešće u šteti?
Učešće u šteti je iznos za koji ste odgovorni u slučaju da je vozilo vraćeno s oštećenjima koja nisu bila prisutna prilikom preuzimanja vozila. Iznos ovisi o odabranoj kategoriji vozila te paketima zaštite.
Može li se rezervirati određeni model vozila?
Nije moguće rezervirati određeni model već samo grupu vozila.
Što ako nisam primio/la potvrdu o rezervaciji?

U slučaju da niste primili potvrdu o rezervaciji molimo kontaktirajte nas na telefonski broj +385 (0)99 484 00 10 ili na e-mail [email protected]

Može li se promijeniti ili otkazati rezervacija?

Nakon što ste napravili rezervaciju, dobit ćete potvrdu s brojem rezervacije na e-mail. Ako želite promijeniti rezervaciju, kontaktirajte nas na broj telefona +385 (0)99 484 00 10 ili pošaljite zahtjev za promjenom rezervacije i broj rezervacije na e-mail [email protected]

Rezervaciju možete otkazati putem linka za otkazivanje koji ćete dobiti u mailu potvrde ili preko korisničkog računa ukoliko ste ga napravili.

POLITIKA OTKAZIVANJA

Ukoliko je rezervacija otkazana u roku od 24 sata prije predviđenog datuma preuzimanja vozila, izvršava se povrat cjelokupnog iznosa rezervacije.

Ukoliko je rezervacija otkazana u roku manje od 24 sata prije predviđenog datuma preuzimanja vozila, NE izvršava se povrat iznosa rezervacije.

Moj let kasni ili je odgođen?
Ako Vaš let kasni, a poslali ste nam broj leta ili ste nas obavijestili o kašnjenju, djelatnici poslovnice u kojoj ste trebali preuzeti vozilo bit će u mogućnosti pratiti vrijeme Vašeg dolaska. No, u svakom Vam slučaju savjetujemo da kontaktirate poslovnicu kako biste nas informirali o svojoj situaciji. Ako je let otkazan, kontaktirajte nas u što kraćem vremenskom periodu kako bismo mogli otkazati najam ili promijeniti vrijeme / datum preuzimanja vozila. Kontakt telefon svih poslovnica možete pronaći na Autowill rent a car web stranici.
Koja dodatna oprema i usluge su dostupni te kako se plaćaju?

Na četvrtom koraku rezervacijskog procesa možete vidjeti sve dostupne dodatne usluge i opremu te njihove cijene.

Dodatnu opremu i usluge možete platiti unaprijed preko web stranice ili u poslovnici ako se naknadno odlučite za kupnju.

Mogu li putovati izvan granica Hrvatske?

Naravno, možete putovati izvan granica Hrvatske uz dodatnu naplatu. Dopušteno je putovati u Sloveniju, Italiju, Austriju, Njemačku, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Mađarsku, Srbiju i Albaniju. U slučaju bilo kakve nezgode ili kvara vozila paketi zaštite ne vrijede ako niste platili naknadu.
Za dodatne informacije  kontaktirajte nas na broj telefona +385 (0)99 484 00 10 ili na e-mail [email protected]

Mogu li AUTOWILL rent a car vozilo prevoziti trajektom?
Dozvoljeno je prevoziti vozilo trajektom uz obvezno plaćanje naknade za putovanje trajektom jer paketi zaštite ne pokrivaju vožnju trajektom.
Što ako tijekom najma želim dodati još jednog vozača?
Kontaktirajte najbližu Autowill rent-a-car poslovnicu kako biste izmijenili podatke u Ugovoru o najmu. Vozilom smiju upravljati samo osobe navedene u ugovoru o najmu. Paketi zaštite nisu važeći ako vozač koji nije naveden u ugovoru o najmu sudjeluje u prometnoj nezgodi.
Koji su mogući dodatni troškovi?

Troškovi koji se naknadno mogu pojaviti:

  • Štete
  • Usluga točenja goriva: Pravilo je da vozilo dobijete s punim spremnikom i u takvom ga stanju trebate i vratiti. Ako iz nekog razloga to niste učinili, mi ćemo Vam za tu uslugu naplatiti naknadu, kao i razliku između preuzetog i vraćenog goriva u iznosu cijene po litri goriva.
  • Kašnjenje kod vraćanja vozila naplaćuje se po slijedećim pravilima:
    • 0 - 60 min = ne naplaćuje se
    • više od 60 min = dodatan dan
  • Prekršajne i parkirne kazne: Najmoprimac snosi sve troškove prometnih prekršaja i kazni. Ako najmoprimac ne podmiri troškove prometnih prekršaja i kazni za vrijeme trajanja najma, Autowill rent a car će snositi troškove te ih naknadno naplatiti najmoprimcu uz dodatne administrativne troškove.
  • Penali u slučaju pušenja u vozilu i/ili jako prljavog vozila
Što ako je poslovnica zatvorena u vrijeme kada želim preuzeti vozilo?

Moguće je preuzeti vozilo van radnog vremena poslovnice uz nadoplatu. Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na broj telefona +385 (0)99 484 00 10 ili na e-mail [email protected]

Može li se vozilo preuzeti/vratiti u različitim poslovnicama?
Moguće je vozilo preuzeti/vratiti u različitim poslovnicama uz obveznu naplatu koja ovisi o lokaciji.
Sudionik sam prometne nesreće

Doživjeli ste prometnu nezgodu s drugim vozilom u pokretu ili s parkiranim vozilom:

  • Osigurajte mjesto nezgode.
  • Kontaktirajte najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu.
  • Nazovite policiju na broj 112 - POLICIJSKO IZVJEŠĆE JE OBAVEZNO!
  • Od policije pribavite potvrdu o alkotestu.
  • Ispunite Europsko izvješće (nalazi se u etuiju s dokumentacijom vozila).
  • Ispunite internu izjavu vozača o prometnoj nezgodi (ispunjava se u poslovnici prilikom povratka vozila ili kod zamjene vozila u slučaju korištenja zamjenskog vozila).

Napomena:

Ako vozilo nije u voznom stanju ili je posrijedi veća šteta, organizirat ćemo zamjensko vozilo i vuču do najbližeg servisa.

U slučaju da ste u trenutku nezgode vozilom upravljali pod utjecajem alkohola, snosite cjelokupni trošak prouzročene štete na materijalnoj i nematerijalnoj imovini. Preporučuje se izbjegavanje konzumacije alkohola prije ili tijekom vožnje obzirom da vrijedi nulta tolerancija, odnosno 0,0 promila alkohola u krvi.

U slučaju nezgode u zemljama koje nisu navedene na “Međunarodnoj karti za osiguranje vozila” i ugovoru o najmu, snosite cjelokupni trošak za prouzročene štete na materijalnoj i nematerijalnoj imovini.

Ako je vozilom upravljala osoba koja u ugovoru o najmu nije naznačena kao glavni ili dodatni vozač, štetu snosi korisnik vozila.

Što ako ne mogu pokrenuti vozilo?
  • U vozilu s ručnim mjenjačem: papučicu spojke pritisnite do kraja i okrenite ključ uz dodavanje gasa.
  • U vozilu s automatskim mjenjačem: ručicu mjenjača stavite u položaj „P“ ili „N“, obavezno pritisnite papučicu kočnice i do kraja okrenite ključ.
  • U vozilu s robotiziranim mjenjačem: ručicu mjenjača stavite u položaj „N“, obavezno pritisnite papučicu kočnice i do kraja okrenite ključ.
  • Neovisno o vrsti mjenjača, provjerite prepoznaje li vozilo Vaš ključ i provjerite razinu goriva.

Ako Vam nijedna od navedenih opcija ne pomogne pokrenuti vozilo, za sve dodatne upute nazovite najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu.

Što ako imam kvar na vozilu?
  • Vozilo se ne pokreće! Provjerite navedeno pod prethodnim pitanjem.
  • Na kontrolnoj ploči upalila se crvena lampica! Odmah zaustavite vozilo te nazovite najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu.
  • Na kontrolnoj ploči upalila se žuta lampica! U uputama provjerite o kakvoj se vrsti greške radi (npr. je li problem u rashladnoj tekućini, tlaku u gumama, vodi za čišćenje vjetrobrana itd.) i postupite prema uputama. Ako problem ne možete sami ukloniti, nazovite najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu.
Što ako natočim pogrešnu vrstu goriva?
Nemojte pokretati vozilo, propisno ga osigurajte i kontaktirajte najbližu Autowill rent-a-car poslovnicu kako bismo osigurali zamjensko vozilo. Trošak zamjene goriva u vozilu iznosi minimalno 500 EUR. Ako nepravilnom uporabom oštetite vozilo, štetu ste dužni podmiriti u cijelosti.
Postoji li dobna granica za rezervaciju vozila?
Minimalna dobna granica je 18 godina, a maksimalna 80 godina. Ukoliko imate 18 - 20 / 70 - 80 godina vozilo je moguće unajmiti uz dodatnu naplatu. Ako vozač ima dozvolu manje od godinu dana, bit će naplaćena dodatna naknada.
Što ako izgubim registarske pločice?
Otiđite u najbližu policijsku postaju, prijavite gubitak i pribavite potvrdu o gubitku. Prilikom povratka vozila priložite potvrdu o gubitku ovjerenu od strane policije.
Što ako izgubim dokumente vozila?
Otiđite u najbližu policijsku postaju, prijavite gubitak i pribavite potvrdu o gubitku. Prilikom povratka vozila priložite potvrdu o gubitku ovjerenu od strane policije.
Što ako oštetim ili izgubim ključ?
Kontaktirajte najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu. U roku od 24 sata od trenutka zaprimanja poziva dostavit ćemo Vam rezervni ključ. Trošak novog ključa snosi korisnik vozila.
Što ako se probuši guma?
  • Postavite rezervni kotač ili kontaktirajte najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu kako biste dogovorili popravak gume ili preuzimanje zamjenskog vozila.
  • Prilikom povratka vozila, o ovom događaju obvezno informirajte djelatnike u poslovnici.
Što u slučaju vandalizma?

U slučaju ako je vozilo oštetio nepoznati počinitelj ili je Izvršen je pokušaj provale ili krađe ili je vozilo ukradeno nazovite policiju na broj 112 i kontaktirajte najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu.

Napomena: Prije poziva najbližoj AUTOWILL rent a car poslovnici, molimo pripremite:

  • Broj registarske oznake vozila.
  • Vašu lokaciju (mjesto i adresa).
Što paketi zaštite ne pokrivaju?

Ako se nakon najma ukaže potreba za bilo kakvom dodatnom naplatom, o istoj ćete biti obaviješteni putem telefona ili elektroničke pošte.

Mogući razlozi naknadnih naplata:

  • Kazne za nepropisno parkiranje tijekom najma vozila.
  • Prekršajne kazne tijekom najma vozila.
  • Štete otkrivene po povratku vozila ako tom prilikom niste bili prisutni.
  • Nedostatak goriva u vozilu po povratku vozila ako tom prilikom niste bili prisutni.

Napomena:

  • Ako za bilo koji prometni prekršaj tijekom najma ne podmirite kaznu, bit će Vam naplaćen iznos kazne + administrativni trošak.
  • Originalna dokumentacija dostavljena od strane nadležnih tijela bit će Vam proslijeđena na uvid putem elektroničke pošte.
  • Ako smatrate da navedeni podaci nisu ispravni, uvijek nam se možete obratiti putem elektroničke pošte na adresu [email protected]
Prometna pravila i informacije
Koja su prometna pravila u Hrvatskoj?

Osnovna pravila koja trebate slijediti na hrvatskim prometnicama:

  • Vožnja desnom stranom kolnika
  • Ograničenje brzine (ukoliko drugačije nije određeno prometnim znakom):
    • ograničenje brzine na autocesti je 130 km/h (81mph),
    • na cesti s dva traka 100 km/h (62mph),
    • u naseljenim mjestima 50 km/h (31mph)
    • izvan naseljenih mjesta 80 km/h (50 mph).
  • Obavezni ste koristiti kratka svjetla cijelog dana (24 sata) u periodu od 01.11. do 31.03.. Svjetla na vozilu danju nije potrebno paliti u periodu od 01.04. do 31.10.
  • U Hrvatskoj, kao i u većini europskih zemalja, ne smijete koristiti mobilni telefon u vožnji.
  • Korištenje hrvatskih autocesta se naplaćuje ovisno o lokaciji vašeg izlaska s iste. Cijene korištenja su dostupne na stranicama Hrvatskih autocesta http://hac.hr/
  • Za pitanja vezana uz stanje na cestama kontaktirajte Hrvatski autoklub (HAK) na broj 072 777 777 ili posjetite njihovu web stranicu  www.hak.hr.
  • U slučaju prometne nezgode odmah nazovite policiju na 112 te kontaktirajte naš centralni rezervacijski ured na broj +385 (0)99 484 00 10 koji će vas uputiti na daljnje postupanje.

Važni telefonski brojevi:

  • 112 – besplatni jedinstveni europski broj za hitne službe (policija, hitna medicinska pomoć, vatrogasci)
  • Policija 192
  • Hitna pomoć 194
  • Vatrogasci 193
  • Centralni rezervacijski ured AUTOWILL RENT A CAR-a je u svakom trenutku dostupan na broj +385 (0)99 484 00 10 kako bi vaš boravak na našim prometnicama učinila jednostavnijim i sigurnijim.
Albanija
Što je uključeno u najam vozila?

U AUTOWILL rent a caru Albanija u cijenu najma vozila je uključeno:

  • Neograničena kilometraža
  • Smanjenje odgovornosti za štetu ili krađu s učešćem u šteti (CDW/TP)
  • PDV
  • Asistencija 24/7
Što je potrebno pri preuzimanju vozila?

Pri preuzimanju vozila dužni ste predočiti svoju:

  • vozačku dozvolu
  • kreditnu ili debitnu karticu - kartice moraju biti na ime glavnog vozača i moraju vrijediti najmanje 6 mjeseci nakon završetka najma
  • putovnicu ili osobnu iskaznicu
  • broj rezervacije/voucher
Mogu li unajmiti vozilo bez kreditne kartice?

Ova lokacija prihvaća i debitne kartice – VISA ili MASTERCARD.

Moram li platiti polog?

Polog služi kao garancija plaćanja najma te mogućih dodatnih troškova koji mogu nastati za vrijeme najma (eventualna kašnjenja, manjak goriva, oštećenja na vozilu koja nisu pokrivena paketima zaštite, prometni prekršaji, kazne i sl.

Ukoliko koristite kreditnu karticu za polog, na istu se prilikom svakog najma radi autorizacija sredstava (polog) i potrebno je znati PIN broj.

Ukoliko koristite debitnu karticu za polog, obvezna je kupnja L paketa zaštite.

Po povratu vozila, polog će Vam biti odblokiran (imajte na umu da autorizacija može trajati  4-6 tjedana).

IZNOS POLOGA: 500,00 EUR (za sve kategorije vozila)

Što je učešće u šteti?
Učešće u šteti je iznos za koji ste odgovorni u slučaju da je vozilo vraćeno s oštećenjima koja nisu bila prisutna prilikom preuzimanja vozila. Iznos ovisi o odabranoj kategoriji vozila te paketima zaštite.
Može li se rezervirati određeni model vozila?
Nije moguće rezervirati određeni model već samo grupu vozila.
Što ako nisam primio/la potvrdu o rezervaciji?

U slučaju da niste primili potvrdu o rezervaciji molimo kontaktirajte nas na telefonski broj +385 (0)99 484 00 10 ili na e-mail [email protected]

Može li se promijeniti ili otkazati rezervacija?

Nakon što ste napravili rezervaciju, dobit ćete potvrdu s brojem rezervacije na e-mail. Ako želite promijeniti rezervaciju, kontaktirajte nas na broj telefona +385 (0)99 484 00 10 ili pošaljite zahtjev za promjenom rezervacije i broj rezervacije na e-mail [email protected]

Rezervaciju možete otkazati putem linka za otkazivanje koji ćete dobiti u mailu potvrde ili preko korisničkog računa ukoliko ste ga napravili.

POLITIKA OTKAZIVANJA

Ukoliko je rezervacija otkazana u roku od 24 sata prije predviđenog datuma preuzimanja vozila, izvršava se povrat cjelokupnog iznosa rezervacije.

Ukoliko je rezervacija otkazana u roku manje od 24 sata prije predviđenog datuma preuzimanja vozila, NE izvršava se povrat iznosa rezervacije.

Što ako želim produljiti rezervaciju vozila?

Kontaktirajte AUTOWILL rent a car rezervacijski centar na broj telefona +385 (0)99 484 00 10 ili na e-mail [email protected].

Moj let kasni ili je odgođen?
Ako Vaš let kasni, a poslali ste nam broj leta ili ste nas obavijestili o kašnjenju, djelatnici poslovnice u kojoj ste trebali preuzeti vozilo bit će u mogućnosti pratiti vrijeme Vašeg dolaska. No, u svakom Vam slučaju savjetujemo da kontaktirate poslovnicu kako biste nas informirali o svojoj situaciji. Ako je let otkazan, kontaktirajte nas u što kraćem vremenskom periodu kako bismo mogli otkazati najam ili promijeniti vrijeme / datum preuzimanja vozila. Kontakt telefon svih poslovnica možete pronaći na AUTOWILL rent a car web stranici.
Koja dodatna oprema i usluge su dostupni te kako se plaćaju?
Na četvrtom koraku rezervacijskog procesa možete vidjeti sve dostupne dodatne usluge i opremu te njihove cijene. Dodatnu opremu i usluge možete platiti unaprijed preko web stranice ili u poslovnici ako se naknadno odlučite za kupnju.
Mogu li putovati izvan granica Albanije?

Naravno, možete putovati izvan granica Albanije uz dodatnu naplatu odnosno plaćanje Naknade za prelazak granice.

Naknada se naplaćuje za svaku državu koju želite posjetiti. Dozvoljeno je putovati u sve EU zemlje osim Bugarske.

 U slučaju bilo kakve nezgode ili kvara vozila paketi zaštite ne vrijede ako niste platili naknadu.

Za dodatne informacije  kontaktirajte nas na broj telefona +385 (0)99 484 00 10 ili na e-mail [email protected]

Mogu li AUTOWILL rent a car vozilo prevoziti trajektom?

Dozvoljeno je prevoziti vozilo trajektom uz obvezno plaćanje naknade za putovanje trajektom jer paketi zaštite ne pokrivaju vožnju trajektom.

Što ako tijekom najma želim dodati još jednog vozača?
Kontaktirajte najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu kako biste izmijenili podatke u Ugovoru o najmu. Vozilom smiju upravljati samo osobe navedene u ugovoru o najmu. Paketi zaštite nisu važeći ako vozač koji nije naveden u ugovoru o najmu sudjeluje u prometnoj nezgodi.
Koji su mogući dodatni troškovi?

Troškovi koji se naknadno mogu pojaviti:

  • Štete
  • Usluga točenja goriva: Pravilo je da vozilo vratite s istom razinom goriva s kojom ste ga preuzeli. Ako iz nekog razloga to niste učinili, mi ćemo Vam za tu uslugu naplatiti naknadu, kao i razliku između preuzetog i vraćenog goriva u iznosu cijene po litri goriva.
  • Non-smoking policy / Extremely dirty vehicle
  • Prekršajne i parkirne kazne: Najmoprimac snosi sve troškove prometnih prekršaja i kazni. Ako najmoprimac ne podmiri troškove prometnih prekršaja i kazni za vrijeme trajanja najma, AUTOWILL rent a car će snositi troškove te ih naknadno naplatiti najmoprimcu uz dodatne administrativne troškove.
Što ako je poslovnica zatvorena u vrijeme kada želim preuzeti/vratiti vozilo?

Moguće je preuzeti vozilo van radnog vremena poslovnice uz nadoplatu.

Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na broj telefona +385 (0)99 484 00 10 ili na e-mail [email protected]

Sudionik sam prometne nesreće

Doživjeli ste prometnu nezgodu s drugim vozilom u pokretu ili s parkiranim vozilom:

  • Osigurajte mjesto nezgode
  • Kontaktirajte AUTOWILL rent a car poslovnicu
  • Nazovite policiju na broj 112 - POLICIJSKO IZVJEŠĆE JE OBAVEZNO!
  • Od policije pribavite potvrdu o alkotestu
  • Ispunite Europsko izvješće (nalazi se u etuiju s dokumentacijom vozila)
  • Ispunite internu izjavu vozača o prometnoj nezgodi (ispunjava se u poslovnici prilikom povratka vozila ili kod zamjene vozila u slučaju korištenja zamjenskog vozila)

Napomena:

Ako vozilo nije u voznom stanju ili je posrijedi veća šteta, organizirat ćemo zamjensko vozilo i vuču do najbližeg servisa.

U slučaju da ste u trenutku nezgode vozilom upravljali pod utjecajem alkohola, snosite cjelokupni trošak prouzročene štete na materijalnoj i nematerijalnoj imovini. Preporučuje se izbjegavanje konzumacije alkohola prije ili tijekom vožnje obzirom da vrijedi nulta tolerancija, odnosno 0,0 promila alkohola u krvi.

U slučaju nezgode u zemljama koje nisu navedene na “Međunarodnoj karti za osiguranje vozila” i ugovoru o najmu, snosite cjelokupni trošak za prouzročene štete na materijalnoj i nematerijalnoj imovini.

Ako je vozilom upravljala osoba koja u ugovoru o najmu nije naznačena kao glavni ili dodatni vozač, štetu snosi korisnik vozila.

Što ako ne mogu pokrenuti vozilo?
U vozilu s ručnim mjenjačem: papučicu spojke pritisnite do kraja i okrenite ključ uz dodavanje gasa. U vozilu s automatskim mjenjačem: ručicu mjenjača stavite u položaj „P“ ili „N“, obavezno pritisnite papučicu kočnice i do kraja okrenite ključ. U vozilu s robotiziranim mjenjačem: ručicu mjenjača stavite u položaj „N“, obavezno pritisnite papučicu kočnice i do kraja okrenite ključ. Neovisno o vrsti mjenjača, provjerite prepoznaje li vozilo Vaš ključ i provjerite razinu goriva. Ako Vam nijedna od navedenih opcija ne pomogne pokrenuti vozilo, za sve dodatne upute nazovite najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu.
Što ako imam kvar na vozilu?
Vozilo se ne pokreće! Provjerite navedeno pod prethodnim pitanjem. Na kontrolnoj ploči upalila se crvena lampica! Odmah zaustavite vozilo te nazovite najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu. Na kontrolnoj ploči upalila se žuta lampica! U uputama provjerite o kakvoj se vrsti greške radi (npr. je li problem u rashladnoj tekućini, tlaku u gumama, vodi za čišćenje vjetrobrana itd.) i postupite prema uputama. Ako problem ne možete sami ukloniti, nazovite najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu.
Što ako natočim pogrešnu vrstu goriva?
Nemojte pokretati vozilo, propisno ga osigurajte i kontaktirajte najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu kako bismo osigurali zamjensko vozilo. Trošak zamjene goriva u vozilu iznosi minimalno 500 EUR. Ako nepravilnom uporabom oštetite vozilo, štetu ste dužni podmiriti u cijelosti.
Što ako izgubim registarske pločice?
Otiđite u najbližu policijsku postaju, prijavite gubitak i pribavite potvrdu o gubitku. Prilikom povratka vozila priložite potvrdu o gubitku ovjerenu od strane policije.
Što ako izgubim dokumente vozila?
Otiđite u najbližu policijsku postaju, prijavite gubitak i pribavite potvrdu o gubitku. Prilikom povratka vozila priložite potvrdu o gubitku ovjerenu od strane policije.
Što ako oštetim ili izgubim ključ?
Kontaktirajte najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu. U roku od 24 sata od trenutka zaprimanja poziva dostavit ćemo Vam rezervni ključ. Trošak novog ključa snosi korisnik vozila.
Što ako se probuši guma?
Postavite rezervni kotač ili kontaktirajte najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu kako biste dogovorili popravak gume ili preuzimanje zamjenskog vozila. Prilikom povratka vozila, o ovom događaju obvezno informirajte djelatnike u poslovnici.
Što u slučaju vandalizma?
U slučaju ako je vozilo oštetio nepoznati počinitelj ili je Izvršen je pokušaj provale ili krađe ili je vozilo ukradeno nazovite policiju na broj 112 i kontaktirajte najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu. Napomena: Prije poziva najbližoj AUTOWILL rent a car poslovnici, molimo, pripremite: Broj registarske oznake vozila. Vašu lokaciju (mjesto i adresa).
Que faire en cas de vandalisme ?

Dans le cas où le véhicule a été endommagé par un auteur inconnu, en cas de tentative de cambriolage ou de vol, ou si le véhicule a été volé, appelez la police au numéro 112 et contactez  la succursale de Location de voiture AUTOWILL la plus proche.

Remarque: Avant d’appeler la succursale AUTOWILL la plus proche, veuillez préparer:

  • Numéro d'immatriculation du véhicule
  • Votre position actuelle (lieu et adresse)
Što paketi zaštite ne pokrivaju?

Ako se nakon najma ukaže potreba za bilo kakvom dodatnom naplatom, o istoj ćete biti obaviješteni putem telefona ili elektroničke pošte.

Mogući razlozi naknadnih naplata:

  • Kazne za nepropisno parkiranje tijekom najma vozila
  • Prekršajne kazne tijekom najma vozila
  • Štete otkrivene po povratku vozila ako tom prilikom niste bili prisutni
  • Nedostatak goriva u vozilu po povratku vozila ako tom prilikom niste bili prisutni

Napomena:

Ako za bilo koji prometni prekršaj tijekom najma ne podmirite kaznu, bit će Vam naplaćen iznos kazne + administrativni trošak.

Originalna dokumentacija dostavljena od strane nadležnih tijela bit će Vam proslijeđena na uvid putem elektroničke pošte.

Ako smatrate da navedeni podaci nisu ispravni, uvijek nam se možete obratiti putem elektroničke pošte na adresu [email protected]

Turska
Što je uključeno u najam vozila?

U AUTOWILL rent a caru Turska u cijenu najma vozila je uključeno:

  • Ograničena kilometraža (max. 300km/dan // 3000km/najam)

  • Smanjenje odgovornosti za štetu ili krađu s učešćem u šteti (CDW/TP) – obavezan policijski zapisnik

  • PDV

  • Asistencija 24/7

  • Naknada za premium lokacije u zračnim lukama: zračna luka Dalaman, zračna luka Bodrum, zračne luke Istanbul

Što je potrebno pri preuzimanju vozila?

Pri preuzimanju vozila dužni ste predočiti svoju:

  • vozačku dozvolu
  • kreditnu karticu - kartice moraju biti na ime glavnog vozača i moraju vrijediti najmanje 6 mjeseci nakon završetka najma. Kreditne kartice potrebno je aktivirati za međunarodne transakcije i plaćanja u inozemstvu. Morat ćete znati PIN platne kartice koju planirate koristiti za predautorizaciju vašeg depozita.
  • putovnicu ili osobnu iskaznicu
  • broj rezervacije/voucher
Postoji li dobna granica za rezervaciju vozila?
Minimalna dobna granica je 18 godina, a maksimalna 80 godina. Ukoliko imate manje od 21 godinu ili više od 70 godina vozilo je moguće unajmiti uz dodatnu naplatu. Ako vozač ima dozvolu manje od godinu dana, bit će naplaćena dodatna naknada.
Moram li platiti polog?

Polog služi kao garancija plaćanja najma te mogućih dodatnih troškova koji mogu nastati za vrijeme najma (eventualna kašnjenja, manjak goriva, oštećenja na vozilu koja nisu pokrivena paketima zaštite, prometni prekršaji, kazne i sl.

Ako koristite kreditnu karticu za polog, na istu se prilikom svakog najma radi autorizacija sredstava (polog) i potrebno je znati PIN broj.

U slučaju da ne predočite valjanu kreditnu karticu, nemate sredstava na kreditnoj kartici ili kreditna kartica nije na ime glavnog vozača, naši djelatnici mogu odbiti dati vozilo u najam. U tim slučajevima neće biti vraćena uplaćena sredstva.

Po povratu vozila, polog će Vam biti odblokiran (imajte na umu da autorizacija može trajati  4-6 tjedana). Zbog fluktuirajućih deviznih tečajeva i drugih mogućih bankovnih troškova, AUTOWILL rent a car NE odgovara za bilo kakvu razliku između plaćenog iznosa i povrata.

Što je učešće u šteti?
Učešće u šteti je iznos za koji ste odgovorni u slučaju da je vozilo vraćeno s oštećenjima koja nisu bila prisutna prilikom preuzimanja vozila. Iznos ovisi o odabranoj kategoriji vozila te paketima zaštite.
Može li se rezervirati određeni model vozila?
Nije moguće rezervirati određeni model već samo grupu vozila.
Što ako nisam primio/la potvrdu o rezervaciji?

U slučaju da niste primili potvrdu o rezervaciji molimo kontaktirajte nas na telefonski broj +385 (0)99 484 00 10 ili na e-mail [email protected]

Može li se promijeniti ili otkazati rezervacija?

Nakon što ste napravili rezervaciju, dobit ćete potvrdu s brojem rezervacije na e-mail. Ako želite promijeniti rezervaciju, kontaktirajte nas na broj telefona +385 (0)99 484 00 10 ili pošaljite zahtjev za promjenom rezervacije i broj rezervacije na e-mail [email protected]

Rezervaciju možete otkazati putem linka za otkazivanje koji ćete dobiti u mailu potvrde ili preko korisničkog računa ukoliko ste ga napravili.

POLITIKA OTKAZIVANJA

Ukoliko je rezervacija otkazana u roku od 24 sata prije predviđenog datuma preuzimanja vozila, izvršava se povrat cjelokupnog iznosa rezervacije.

Ukoliko je rezervacija otkazana u roku manje od 24 sata prije predviđenog datuma preuzimanja vozila, NE izvršava se povrat iznosa rezervacije.

Što ako želim produljiti rezervaciju vozila?

Kontaktirajte AUTOWILL rent a car rezervacijski centar na broj telefona +385 (0)99 484 00 10 ili na e-mail [email protected].

Moj let kasni ili je odgođen?
Ako Vaš let kasni, a poslali ste nam broj leta ili ste nas obavijestili o kašnjenju, djelatnici poslovnice u kojoj ste trebali preuzeti vozilo bit će u mogućnosti pratiti vrijeme Vašeg dolaska. No, u svakom Vam slučaju savjetujemo da kontaktirate poslovnicu kako biste nas informirali o svojoj situaciji. Ako je let otkazan, kontaktirajte nas u što kraćem vremenskom periodu kako bismo mogli otkazati najam ili promijeniti vrijeme / datum preuzimanja vozila. Kontakt telefon svih poslovnica možete pronaći na AUTOWILL rent a car web stranici.
Koja dodatna oprema i usluge su dostupni te kako se plaćaju?
Na četvrtom koraku rezervacijskog procesa možete vidjeti sve dostupne dodatne usluge i opremu te njihove cijene. Dodatnu opremu i usluge možete platiti unaprijed preko web stranice ili u poslovnici ako se naknadno odlučite za kupnju.
Mogu li putovati izvan granica Turske?

NIJE DOZVOLJENO putovati izvan granica Turske.

Što ako tijekom najma želim dodati još jednog vozača?
Kontaktirajte najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu kako biste izmijenili podatke u Ugovoru o najmu. Vozilom smiju upravljati samo osobe navedene u ugovoru o najmu. Paketi zaštite nisu važeći ako vozač koji nije naveden u ugovoru o najmu sudjeluje u prometnoj nezgodi.
Koji su mogući dodatni troškovi?

Troškovi koji se naknadno mogu pojaviti:

  • Štete
  • Usluga točenja goriva: Pravilo je da vozilo vratite s istom razinom goriva s kojom ste ga preuzeli. Ako iz nekog razloga to niste učinili, mi ćemo Vam za tu uslugu naplatiti naknadu, kao i razliku između preuzetog i vraćenog goriva u iznosu cijene po litri goriva.
  • Non-smoking policy / Extremely dirty vehicle
  • Prekršajne i parkirne kazne: Najmoprimac snosi sve troškove prometnih prekršaja i kazni. Ako najmoprimac ne podmiri troškove prometnih prekršaja i kazni za vrijeme trajanja najma, AUTOWILL rent a car će snositi troškove te ih naknadno naplatiti najmoprimcu uz dodatne administrativne troškove.
Što ako je poslovnica zatvorena u vrijeme kada želim preuzeti/vratiti vozilo?

Moguće je preuzeti vozilo van radnog vremena poslovnice uz nadoplatu.

Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na broj telefona +385 (0)99 484 00 10 ili na e-mail [email protected]

Može li se vozilo preuzeti/vratiti u različitim poslovnicama?
Moguće je vozilo preuzeti/vratiti u različitim poslovnicama uz obveznu naplatu koja ovisi o lokaciji.
Sudionik sam prometne nesreće

Doživjeli ste prometnu nezgodu s drugim vozilom u pokretu ili s parkiranim vozilom:

  • Osigurajte mjesto nezgode
  • Kontaktirajte AUTOWILL rent a car poslovnicu
  • Nazovite policiju na broj 112 - POLICIJSKO IZVJEŠĆE JE OBAVEZNO!
  • Od policije pribavite potvrdu o alkotestu
  • Ispunite Europsko izvješće (nalazi se u etuiju s dokumentacijom vozila)
  • Ispunite internu izjavu vozača o prometnoj nezgodi (ispunjava se u poslovnici prilikom povratka vozila ili kod zamjene vozila u slučaju korištenja zamjenskog vozila).

Napomena:

Ako vozilo nije u voznom stanju ili je posrijedi veća šteta, organizirat ćemo zamjensko vozilo i vuču do najbližeg servisa.

U slučaju da ste u trenutku nezgode vozilom upravljali pod utjecajem alkohola, snosite cjelokupni trošak prouzročene štete na materijalnoj i nematerijalnoj imovini. Preporučuje se izbjegavanje konzumacije alkohola prije ili tijekom vožnje obzirom da vrijedi nulta tolerancija, odnosno 0,0 promila alkohola u krvi.

U slučaju nezgode u zemljama koje nisu navedene na “Međunarodnoj karti za osiguranje vozila” i ugovoru o najmu, snosite cjelokupni trošak za prouzročene štete na materijalnoj i nematerijalnoj imovini.

Ako je vozilom upravljala osoba koja u ugovoru o najmu nije naznačena kao glavni ili dodatni vozač, štetu snosi korisnik vozila.

Što ako ne mogu pokrenuti vozilo?
U vozilu s ručnim mjenjačem: papučicu spojke pritisnite do kraja i okrenite ključ uz dodavanje gasa. U vozilu s automatskim mjenjačem: ručicu mjenjača stavite u položaj „P“ ili „N“, obavezno pritisnite papučicu kočnice i do kraja okrenite ključ. U vozilu s robotiziranim mjenjačem: ručicu mjenjača stavite u položaj „N“, obavezno pritisnite papučicu kočnice i do kraja okrenite ključ. Neovisno o vrsti mjenjača, provjerite prepoznaje li vozilo Vaš ključ i provjerite razinu goriva. Ako Vam nijedna od navedenih opcija ne pomogne pokrenuti vozilo, za sve dodatne upute nazovite najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu.
Što ako imam kvar na vozilu?
Vozilo se ne pokreće! Provjerite navedeno pod prethodnim pitanjem. Na kontrolnoj ploči upalila se crvena lampica! Odmah zaustavite vozilo te nazovite najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu. Na kontrolnoj ploči upalila se žuta lampica! U uputama provjerite o kakvoj se vrsti greške radi (npr. je li problem u rashladnoj tekućini, tlaku u gumama, vodi za čišćenje vjetrobrana itd.) i postupite prema uputama. Ako problem ne možete sami ukloniti, nazovite najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu.
Što ako natočim pogrešnu vrstu goriva?
Nemojte pokretati vozilo, propisno ga osigurajte i kontaktirajte najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu kako bismo osigurali zamjensko vozilo. Trošak zamjene goriva u vozilu iznosi minimalno 500 EUR. Ako nepravilnom uporabom oštetite vozilo, štetu ste dužni podmiriti u cijelosti.
Što ako izgubim registarske pločice?
Otiđite u najbližu policijsku postaju, prijavite gubitak i pribavite potvrdu o gubitku. Prilikom povratka vozila priložite potvrdu o gubitku ovjerenu od strane policije.
Što ako izgubim dokumente vozila?
Otiđite u najbližu policijsku postaju, prijavite gubitak i pribavite potvrdu o gubitku. Prilikom povratka vozila priložite potvrdu o gubitku ovjerenu od strane policije.
Što ako oštetim ili izgubim ključ?
Kontaktirajte najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu. U roku od 24 sata od trenutka zaprimanja poziva dostavit ćemo Vam rezervni ključ. Trošak novog ključa snosi korisnik vozila.
Što ako se probuši guma?
Postavite rezervni kotač ili kontaktirajte najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu kako biste dogovorili popravak gume ili preuzimanje zamjenskog vozila. Prilikom povratka vozila, o ovom događaju obvezno informirajte djelatnike u poslovnici.
Što u slučaju vandalizma?
U slučaju ako je vozilo oštetio nepoznati počinitelj ili je Izvršen je pokušaj provale ili krađe ili je vozilo ukradeno nazovite policiju na broj 112 i kontaktirajte najbližu AUTOWILL rent a car poslovnicu. Napomena: Prije poziva najbližoj AUTOWILL rent a car poslovnici, molimo, pripremite: Broj registarske oznake vozila. Vašu lokaciju (mjesto i adresa).
Što paketi zaštite ne pokrivaju?

Ako se nakon najma ukaže potreba za bilo kakvom dodatnom naplatom, o istoj ćete biti obaviješteni putem telefona ili elektroničke pošte.

Mogući razlozi naknadnih naplata:

  • Kazne za nepropisno parkiranje tijekom najma vozila
  • Prekršajne kazne tijekom najma vozila
  • Štete otkrivene po povratku vozila ako tom prilikom niste bili prisutni
  • Nedostatak goriva u vozilu po povratku vozila ako tom prilikom niste bili prisutni.

Napomena:

Ako za bilo koji prometni prekršaj tijekom najma ne podmirite kaznu, bit će Vam naplaćen iznos kazne + administrativni trošak.

Originalna dokumentacija dostavljena od strane nadležnih tijela bit će Vam proslijeđena na uvid putem elektroničke pošte.

Ako smatrate da navedeni podaci nisu ispravni, uvijek nam se možete obratiti putem elektroničke pošte na adresu [email protected]